open box-danalaptop
لپ تاپ اپن باکس (open box) چیست ؟

لپ تاپ اپن باکس (open box) چیست ؟

لپ تاپ اپن باکس (open box) به لپ تاپ هایی گفته می شود که جعبه آن باز شده است. این برمیگردد به ضمانت شرکت های اروپایی که در بسیاری از کشور های اروپایی نمایندگی یا وب سایت فروش محصول ، ضمانت یک ماهه ای برای مشتری در نظر می گیرد که تا یک ماه خریدار / مشتری می تواند جنس فروخته شده را به محل خرید بازگردانی کنند .

گاهی خریدار تصمیم به بازگشت جنسی که خریده است می گیرد . ممکن است افراد خرید اینترنتی کرده اند و از آن راضی نیستند ،

با دیدن اجناس بهتراز محصولی که خریده اند پشیمان شود و صرف نظر کند یا شاید در رنگ بندی محصول اشتباه رخ داده باشد و رنگ که مشتری سفارش داده است نباشد یا شاید در هنگام حمل و نقل ، بسته بندی آسیبی ببیند و یا اصلا در ویترین فروشگاه ها یا نمایشگاه برای دید عموم بازشده اند .

این امرها باعث می شوند لپ تاپ بازگردانی شود در واقع بدون هیچ دلیل قانع کننده و مشکل خاصی افراد می تواندد جنس خریده شده را پس دهند .

ولی شرکت ها و برند های بزرگ و مشهور رضایت مشتری برایشان مهم تر از سود است . البته رقابت شدیدی بین تولید کنندگان در شرکت های اروپایی وجود دارد که موجب ارائه خدمات و آپشن های بیشتر می شود . در جمع بندی کلی مسائل سلیقه ای شاید بیشتر مانند رنگ ، اندازه ، مدل و… زیادتر باعث این کار می شوند .

نمایندگی و وبسایت ها بدون هیچ قید و شرطی لپ تاپ ها را پس می گیرند و در بازار های دیگر با افت قیمت بسیار زیادی به فروش می رسانند که روی آنها اسم اپن باکس گذاشته می شود . حتماََ باید تا اینجا مبحث لپ تاپ اپن باکس را گرفته باشید .

بررسی قیمت اپن باکس با نو

اگر سرچی در بازارها و سایت های فروش لپ تاپ های اپن باکس و نو بزنید و قیمت آن دو را باهم مقایسه کنید حتما متوجه تفاوت آنها می شوید . که لپ تاپ های اپن باکس قیمت بسیار پایین تری دارند

آیا لپ تاپ اپن باکس بدون کارکرد است یا دست دوم است ؟

این اجناس استوک و دست دوم نیستند بلکه یا کاملا بدون کارکرد یا کارکرد آنچنانی نکرده اند و فقط در حد بسیار کمی مورد استفاده قرار داده شده اند وحتی می توان گفت که آنها صفر هستند . این لپ تاپ ها فقط آکبند نیستند یعنی پلمپ آنها شکسته شده است .

هنگام خرید لپ تاپ های اپن باکس به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

1_ گارانتی و ضمانت : محصولات / اجناس اپن باکس که از گارانتی سازنده خارج شده اند را باید از فروشگاه ها و وب سایت های معتبر خرید که جنس فروخته شده را ضمانت کنند و چند روز به خریدار مهلت بدهند که محصول را تست کند و از کارکرد تمام آن مطمئن شود .

2_ میزان سلامت ظاهری : لپ تاپ های اپن باکس تقریبا 90 درصد آنها از لحاظ نمای ظاهری ایرادی ندارند و خط و خشی در آنها وجود ندارد و تفاوتی با نمونه آکبند ندارند تنها تمایز و فرق آنها ، باز شدن جعبه و شکستن پلمپ محصول می باشد .

3_ لوازم جانبی : لپ تاپ ها نسبت به گوشی ها لوازم جوانبی کمتری همراه آنها می باشد و تقریبا هیچ لوازم جانبی همراه آنها نیست اما کامل بودن آن مهم است که اصلی ترین بخش آن ، شارژر لپ تاپ همراه آن باشد .

4_ لوازم اورجینال : هنگام خرید حتما به شارژر اصل ( original ) دقت کنید و شارژرمال خود لپ تاپ باشد چون مانند شارژر های گوشی می توان شارژری دیگر استفاده نمود .

5_ اعتبار اصالت کالا : حتما به این نکته توجه داشته باشید که محصول مورد نظر از جایی معتبر خریداری شود و قطعات سخت افزاری آن دارای کیفیت مناسب باشد .

چه کسانی می توانند لپ تاپ اپن باکس را خریداری کنند / مورد استفاده قرار دهند ؟

  • افرادی که می خواهند سیستم های قوی را مورد استفاده قرار دهند و لپ تاپشان از آخرین سیستم های روز باشد یا می خواهند بهترین لپ تاپ برند مورد علاقشان را بگیرند اما نمی توانند هزینه های بالایی را پرداخت کنند . مخصوصا برای گیمرها که از لپ تاپ های گیمینگ استفاده می کنند و قیمت آنها بسیار بالا است .
  • افرادی که تعمیرکار هستند و با سخت افزارهای لپ تاپ سر و کار دارند می توانند لپ تاپ های اپن باکس را خریداری کنند و قطعات آنها را باز کرده و مورد استفاده قرار بدهند و جهت تست های مختلف استفاده کنند .
  • کسانی که در کار با لپ تاپ مبتدی هستند می توانند از لپ تاپ های اپن باکس استفاده کنند چون ممکن است به لپ تاپ آسیب برسانند و در صورت آسیب به لپ تاپ ، دچار ضرر بیشتری نشوند .

امیدوارم توانسته باشیم بهترین اطلاعات را در اختیار شما گذاشته باشیم با تشکر.