danalaptop-tablet
لپ تاپ تبلت شو چیست ؟

لپ تاپ تبلت شو چیست ؟

لپ تاپ تبلت شو از عنوانش پیداست که شما می توانید از یک گجت دو استفاده متفاوت را ببرید . در واقع لپ تاپ را وقتی به تبلت تبدیل می کنید می توانید کیبورد آنرا جدا کنید و از آن به عنوان تبلت و به صورت کاملا لمسی استفاده کنید در واقع شما با یک تیر دو نشان را زده اید . لپ تاپ های تبلت شو لپ تاپ بسیار فوق العاده و شیکی هستند . آنها از نظر اندازه نیز بسیار عالی هستند چون حالت لولا شدن دارند ، حجم بسیار کمی را اشغال می کنند . در ادامه مزیت های بیشتر آن را شرح داده ایم .

در حالت تبلت شو چگونه هستند ؟

شاید این سوال در ذهن شما مطرح شده باشد که آیا هنگامی که به تبلت تبدیل می شوند و یا هنگامی که آنرا به حالت لپ تاپ استفاده می کنید روی چه سیستم عاملی کار می کند آیا در حالت حالت ios ، اندروید ، ویندوز و… روی کدام یک از اینها کار می کند . یا شاید توانست روی دو مورد از آنها را روی دستگاه نصب کرد . جواب تمام سوال های شما در واقع این است که فقط روی سیستم عامل ویندوز کار می کند و صفحه لمسی آن نیز برای ویندوز است وهیچ تغییری در آن بوجود نمی آید . مگر اینکه روی آن برنامه های شبیه ساز کنید . اینگونه می توانید از سیستم عاملی مانند اندروید روی آن استفاده کنید . درهردو حالت می توان از صفحه لمسی آنها استفاده کرد مگر زمانی که شما می خواهید استفاده راحتری داشته باشید آنرا به حالت تبلت در می آورید.

مزیت های لپ تاپ های تبلت شو چیست ؟

1_ ماهیت چندگانه : یکی از بهترین مزیت و خوبی لپ تاپ های تبلت شو این است که از آن به چند مدل می توان استفاده کرد . که هم می توان به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت استفاده کرد البته همانطور که گفتیم فقط روی سیستم عامل ویندوز در هردو حالت .

2_طراحی زیبا : لپ تاپ های تبلت شو چون نسل جدید و نوینی ازصنعت لپ تاپ سازی هستند طراحی بسیار زیبا و ظریفی دارند که اگر بدنبال لپ تاپ هایی شیک می گردید بهترین گزینه برای شما هستند .

3_ سایز کوچک و مناسب : لپ تاپ های تبلت شو چون حالت تمام لمسی دارند در سایز کوچک و مناسب ساخته می شوند مطمئنا اگه صفحه نمایش بزرگی داشته داشته باشد کارکردن با صفحه لمسی و به عنوان لپ تاپ بسیار سخت است .

4_ حمل و نقل آسان : لپ تاپ های تبلت شو چون در سایز کوچک و مناسب ساخته شده و حالت لولا شدن نیز دارند برای حمل و نقل بسیار آسان هستند مخصوصا برای افرادی که می خواهند آنرا با خود به هر مکانی ببرند .

5_ کارکردن با قلم : شما می توانید با استفاده از قلم نیز از لپ تاپ استفاده کنید به طوری بعضی از آنها همراهشان است یا می توانید آن را جداگانه تهیه کنید مخصوصا برای افرادی کار طراحی انجام می دهند البته باید لپ تاپ مورد نظر قلم را ساپورت کند .

معایب لپ تاپ های تبلت شو چیست ؟

  • آنها بدلیل کارایی بسیار و چندکاره بودن در قیمت های کمی بالا موجود می باشند که شما می توانید استوک این لپ تاپ هارا از فروشگاه یا وب سایت های معتبر به قیمت مناسبتر تهیه کنید .
  • ظریف بودن : ظریف بودن هم از مزیت ها و هم از معایب می باشد . شما باید در مراقبت از این نوع لپ تاپ ها کمی بیشتر دقت کنید چون مانند تبلت ها ظریف و بیشتر در معرض آسیب هستند .

لپ تاپ های تبلت شو مناسب چه افرادی و چه کارهایی است ؟

اگر شما به دنبال لپ تاپی برای کارهای از جمله روزمره ، وب گردی ، دانشجویی ، تماشای فیلم و… بهترین گزینه است .

اما اگر می خواهید از آن رندرهای سنگین بگیرید یا بازی های سنگین روی آن انجام دهید ، توصیه نمی شود و باید دنبال لپ تاپ های صنعتی و گیمینگ باشید .

امیدوارم بهترین استفاده را از این اطلاعات برده باشید .